Tuesday 23 December 2014

Hapuskan jerawat dan parut bekas jerawat selama-lamanya

Assalamualaikum...

Kali ini saya nak kongsikan tentang ageLOC Galvanic Spa Face Pack yang pernah saya ceritakan dulu. Saja nak ulang semula, refresh kata omputih.

Saya menggunakan mesin sekecil telapak tangan ni sejak 2012. Sehingga kini saya masih teruja dengan keberkesanan dan kehebatan produk ini. Cuma kali ini saya nak share masalah jerawat dan rawatan menggunakan mesin ageLOC Galvanic Spa Face Pack ini.

ageLOC galvanic Spa + ageLOC Transformation Set

Saya pernah cakap sebelum ini saya tidak mempunyai masalah jerawat, bukan? Hmm..baru-baru ini semasa sibuk berpindah dari rumah mertua ke rumah sendiri yang mengambil masa lebih kurang 2 minggu, saya mulai dihinggapi jerawat. Memang risau sebab satu persatu tumbuh di pipi kanan dan pipi kiri sehinggakan 5-6 biji. Besar2. Kata adik saya kemungkinan stress dan juga terdedah kepada habuk dan kekotoran semasa berpindah. saya mati akal memandangkan sudah terlalu lama tidak berjerawat, kalau sekali sekala tumbuh sebijik dua semasa period itu bukan perkara luarbiasa.

mula-mula saya biarkan sahaja, tidak ada inisiatif nak merawat pun. Saya beranggapan ia akan hilang sendiri. Saya teruskan menggunakan ageLOC Galvanic Spa Face Pack macam biasa (2x seminggu). Magicnya, jerawat yang sebelumnya segar bugar dan kemerahan, bertukar kering dan kehitaman esoknya! WOWW.Memang WOW sebab saya tidak pernah mempromosikan ageLOC galvanic Spa Face Pack sebagai agen merawat jerawat sebelum ni! 

ini gambar selepas guna ageLOC Galvanic Spa, perhatikan jerawat menjadi kehitam-hitaman


Terkejut dengan perubahan tersebut saya cepat-cepat 'google'. Rupanya saya saja yang baru tahu.Hehe malunya. Sudah ramai rupanya yang menggunakan mesin ini untuk merawat jerawat, bukan hanya membersihkan kulit dan menghilangkan kedut malah ada extra benefit lagi. Memang tak rugi membelinya. Nah, saya hidangkan lagi testimonials dari seluruh dunia untuk anda!



Masalah parut jerawat pun boleh hilang!




Ini untuk mereka yang tidak mempunyai masalah jerawat yang teruk, macam saya. Bagi mereka yang extreme sikit jerawatnya, boleh gunakan mesin ni bersama-sama dengan siri anti jerawat Clear Action System.

Kalau rasa-rasa nak comel macam awek korea berkulit putih mulus tanpa cela, jangan lupa whatsapp saya ok. Hayati 017-3161048.

Clear Action System dirumus khas untuk kulit berjerawat




Lagi testimonials.....

perbandingan Nu Skin Clear Action System dan produk pesaing

hasil pengguna set Clear Action System




No comments:

Post a Comment